PKO BP




Dane podstawowe

Skr├│t: PKO BP
Nazwa: Powszechna Kasa Oszcz─Ödno┼Ťci Bank Polski SA
Adres: ul. Puławska 15
00-975 Warszawa
woj. Mazowieckie
Polska

Dane dodatkowe

Oddział: Centrala
Numer banku: 102
Numer centrali: 10200003
Kod SWIFT banku: BPKOPLPW
Prezes: Andrzej Podsiadło
Rok utworzenia: 1919
Liczba plac├│wek: 1277
Liczba bankomat├│w: 1734
Akcjonariat: Skarb Państwa - 100%
Strategiczny akcjonariusz: Kapita┼é akcyjny PKO BP SA wynosi 700 000 000 z┼éotych, a wszystkie akcje PKO BP SA obj─ů┼é Skarb Pa┼ästwa
Status: Wsp├│┼éczynnik wyp┼éacalno┼Ťci - 15,3% na koniec czerwca 2003r
Suma bilansowa (w tys. z┼é): 30.11.2002 - 84 566,05 mln PLN 30.06.2003 - 86 600,00 mln PLN koniec wrze┼Ťnia - 86,4 mld z┼é
Kapitał własny (w tys. zł): kapitał własny - 5,2 mld zł
Wynik finansowy netto (w tys. zł): zysk netto - 994 mln zł. 2003 r. - 1.226 mln zł.
Wsp├│┼éczynnik wyp┼éacalno┼Ťci: koniec XI.2003 r.- 15,2 % 15,0%
Charakterystyka: PKO BP jest najwi─Ökszym polskim bankiem, oferuj─ůcym swoje us┼éugi wszystkim, kt├│rzy chc─ů bezpiecznie ulokowa─ç oszcz─Ödno┼Ťci, chc─ů wzi─ů─ç kredyt na dowolny cel z korzystnie roz┼éo┼╝onym planem sp┼éaty, a tak┼╝e chc─ů w nowoczesny spos├│b gospodarowa─ç swoimi bie┼╝─ůcymi dochodami. R├│wnie wszechstronn─ů ofert─Ö, zawieraj─ůc─ů prawie wszystkie rodzaje us┼éug bankowych obecnych na polskim rynku: bankowym, pieni─Ö┼╝nym i kapita┼éowym, PKO BP ma dla klient├│w instytucjonalnych, czyli firm, instytucji ┼╝ycia spo┼éecznego, sfery bud┼╝etowej, gmin i instytucji samorz─ůdu lokalnego.

Kontakt

Email: informacje@pkobp.pl
Infolinia: 0 800 120 139
Infolinia: 0 801 302 302
Telefon: (022) 521 86 29
WWW: www.pkobp.pl

 

Oferta Banku

mBankKREDYT HIPOTECZNY W PKO BP

  • 0 z┼é za rozpatrzenie wniosku, okres sp┼éaty do 30 lat
  • mo┼╝liwo┼Ť─ç sfinansowania do 100% warto┼Ťci inwestycji
  • na dowolny cel: W┼éasny K─ůt Hipoteczny, W┼éasny K─ůt Biznes, W┼éasny K─ůt Lokatorski...
  • kredyt bez wk┼éadu w┼éasnego, w┬áPLN, CHF, USD lub EUR
  • wcze┼Ťniejsza sp┼éata cz─Ö┼Ťci lub ca┼éo┼Ťci kredytu bez dodatkowych op┼éat


 

Wst─Öp

http://www.pkobp.pl/layout/img/logo.gif

PKO Bank Polski jest najwi─Ökszym, a zarazem jednym z najstarszych polskich bank├│w. Presti┼╝ marki budowany by┼é przez wiele dziesi─Öcioleci, a z us┼éug Banku skorzysta┼éo ju┼╝ kilka pokole┼ä Polak├│w. D┼éuga tradycja i zaufanie klient├│w zobowi─ůzuj─ů.

Dlatego PKO Bank Polski chce by─ç postrzegany jako instytucja:

  • bezpieczna, silna i konkurencyjna na rynku,
  • nowoczesna i innowacyjna, przyjazna dla klient├│w i sprawnie zarz─ůdzana,
  • wra┼╝liwa na materialne oraz duchowe potrzeby spo┼éecze┼ästwa, dbaj─ůca o rozw├│j jego ┼Ťwiadomo┼Ťci kulturowej.

Oferta us┼éug Banku jest stale dostosowywana do zmieniaj─ůcych si─Ö uwarunkowa┼ä rynku oraz rosn─ůcych wymaga┼ä klient├│w. Chocia┼╝ konkurencja na rynku bankowym w Polsce jest bardzo silna, Bank od lat pozostaje liderem - zar├│wno pod wzgl─Ödem osi─ůgni─Ö─ç na polu dzia┼éalno┼Ťci biznesowej, jak i wynik├│w finansowych.
Pozycj─Ö t─Ö umacnia najwi─Öksza sie─ç sprzeda┼╝y. Jednocze┼Ťnie Bank rozwija alternatywne kana┼éy dystrybucji: instaluje nowe bankomaty i uruchamia kolejne terminale. Klienci mog─ů korzysta─ç z us┼éug bankowo┼Ťci elektronicznej, oferowanych pod mark─ů PKO Inteligo.

PKO Bank Polski jest liderem w┼Ťr├│d bank├│w ┼Ťwiadcz─ůcych us┼éugi klientom detalicznym:

  • prowadzi najwi─Öcej depozyt├│w oraz rachunk├│w oszcz─Ödno┼Ťciowo-rozliczeniowych,
  • zajmuje r├│wnie┼╝ pierwsz─ů pozycj─Ö pod wzgl─Ödem liczby wydawanych kart bankowych.

Opr├│cz tego Bank jest wa┼╝nym partnerem dla ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw, jak i du┼╝ych korporacji. Ma te┼╝ znacz─ůcy udzia┼é w rynku us┼éug
oferowanych gminom, powiatom i wojew├│dztwom
. Jest r├│wnie┼╝ najbardziej licz─ůcym si─Ö organizatorem emisji obligacji komunalnych.

Grupa PKO Banku Polskiego, poza dzia┼éalno┼Ťci─ů ┼Ťci┼Ťle bankow─ů, ┼Ťwiadczy us┼éugi specjalistyczne oraz zajmuje si─Ö sprzeda┼╝─ů:

  • rozmaitych produkt├│w finansowych (takich jak fundusze emerytalne),
  • produkt├│w leasingowych,
  • jednostek funduszy inwestycyjnych
  • elektronicznych us┼éug p┼éatniczych.

Tym samym PKO Bank Polski wraz z jednostkami zale┼╝nymi zapewnia kompleksow─ů ofert─Ö produkt├│w i us┼éug finansowych.

Misja

Powszechna Kasa Oszcz─Ödno┼Ťci Bank Polski jest i pozostanie bankiem uniwersalnym o polskim charakterze, dla kt├│rego najwa┼╝niejsza warto┼Ťci─ů jest KLIENT. Wzmacniaj─ůc siln─ů pozycj─ů w bankowo┼Ťci detalicznej oraz wiod─ůc─ů rol─Ö na rynku kredyt├│w mieszkaniowych, Bank ugruntuje pozycj─Ö w obs┼éudze podmiot├│w gospodarczych, w tym ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw. B─Öd─ůc podmiotem posiadaj─ůcym znacz─ůcy wp┼éyw na stabilizacj─Ö polskiego systemu finansowego, PKO Bank Polski aktywnie anga┼╝uje si─Ö w procesy konsolidacji rynku oraz umacnia pozycj─Ö na rynkach zagranicznych. Bank zapewnia swoim AKCJONARIUSZOM efektywne zarz─ůdzanie powierzonymi kapita┼éami oraz stwarza warunki do satysfakcjonuj─ůcego rozwoju zawodowego PRACOWNIK├ôW.

Strategia na lata 2006-2008

┬á Innowacyjno┼Ť─ç

  Lider na rynku

Bie┼╝─ůcy rok ko┼äczy wdra┼╝anie Strategii Modernizacji Banku. Jej realizacja, a w tym przede wszystkim dokonane wewn─Ötrzne przekszta┼écenia usprawniaj─ůce i
unowocze┼Ťniaj─ůce system zarz─ůdzania w oparciu o nowoczesn─ů struktur─Ö organizacyjn─ů, stworzy┼éa trwa┼ée podstawy do dalszego intensywnego rozwoju
Banku jako sp├│┼éki publicznej funkcjonuj─ůcej w ramach Grupy Kapita┼éowej. Dynamicznie zmieniaj─ůcy si─Ö polski rynek us┼éug finansowych pod wp┼éywem rosn─ůcej konkurencji i proces├│w konsolidacyjnych, m.in. wynikaj─ůcych z przewidywanej fuzji Banku Pekao i BPH stawia przed PKO BP nowe wyzwania. Dla ich sprostania
konieczne jest podj─Öcie niestandardowych dzia┼éa┼ä maj─ůcych zasadnicze znaczenie dla przysz┼éo┼Ťci PKO BP.

Wykorzystuj─ůc stworzone mo┼╝liwo┼Ťci oraz oceniaj─ůc zmiany uwarunkowa┼ä zewn─Ötrznych, PKO BP w najbli┼╝szych latach b─Ödzie realizowa┼é Strategi─Ö Innowacyjno┼Ťci
ukierunkowan─ů na ugruntowanie pozycji Banku:


┬á uniwersalnego o polskim charakterze, nowoczesnego, dynamicznie rozwijaj─ůcego si─Ö, dla kt├│rego najwa┼╝niejsz─ů warto┼Ťci─ů jest klient,

┬á aktywnie poszukuj─ůcego oraz sprawnie wdra┼╝aj─ůcego nowatorskie rozwi─ůzania w celu obs┼éugi i pozyskiwania klient├│w ze wszystkich segment├│w rynku, budowy trwa┼éych relacji z klientami i zaspokajania ich szeroko rozumianych potrzeb finansowych,

┬á stale poprawiaj─ůcego jako┼Ť─ç obs┼éugi.

Nowa Strategia zapewni zdynamizowanie dzia┼éalno┼Ťci na nowych rynkach, kreowanie nowej jako┼Ťci oferty produktowej i obs┼éugi klient├│w w oparciu o nowoczesne rozwi─ůzania w zakresie zarz─ůdzania, w szczeg├│lno┼Ťci w zakresie korporacyjnej kultury organizacji, co wp┼éynie na ukszta┼étowanie nowego wizerunku Banku. Obszarami innowacyjno┼Ťci b─Öd─ů:


  nowoczesna organizacja sprzedaży,

  rozwój informatyczny,

┬á innowacyjno┼Ť─ç produktowa,

  nowoczesne kształtowanie procesów wewnętrznych.

Bank wzmacniaj─ůc siln─ů pozycj─Ö w bankowo┼Ťci detalicznej oraz wiod─ůc─ů rol─Ö na rynku kredyt├│w mieszkaniowych, znacz─ůco wzmocni pozycj─Ö w obs┼éudze podmiot├│w gospodarczych, w tym ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw. B─Öd─ůc podmiotem posiadaj─ůcym znacz─ůcy wp┼éyw na stabilizacj─Ö polskiego systemu finansowego b─Ödzie aktywnie anga┼╝owa┼é si─Ö w procesy konsolidacji rynku oraz umacnia┼é pozycj─Ö na rynkach zagranicznych. B─Ödzie zapewnia┼é swoim akcjonariuszom efektywne zarz─ůdzanie powierzonymi kapita┼éami oraz b─Ödzie stwarza┼é warunki do satysfakcjonuj─ůcego rozwoju zawodowego pracownik├│w. Dla wype┼énienia tak okre┼Ťlonej misji PKO BP w najbli┼╝szych latach b─Ödzie:

  • umacnia┼é pozycj─Ö lidera na rynku bankowo┼Ťci detalicznej
  • umacnia┼é pozycj─Ö lidera na rynku finansowania nieruchomo┼Ťci
  • umacnia┼é pozycj─Ö na rynku obs┼éugi podmiot├│w gospodarczych
  • wzmacnia┼é pozycj─Ö na rynku us┼éug maklerskich
  • rozwija┼é dzia┼éalno┼Ť─ç na rynkach europejskich

oraz systematycznie poprawia┼é efektywno┼Ť─ç dzia┼éania.

W celu umocnienia pozycji rynkowej PKO BP b─Ödzie:


  intensyfikował rozwój organiczny poprzez utrzymanie dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów ze wszystkich segmentów rynku, przede wszystkim dzięki:

  • innowacyjno┼Ťci w zakresie oferty produktowej, jako┼Ťci i sprawno┼Ťci obs┼éugi uwzgl─Ödniaj─ůcej zmiany potrzeb i oczekiwa┼ä klient├│w,
  • zmianie wizerunku Banku na bank nowoczesny, aktywny, sprawnie reaguj─ůcy na potrzeby klienta masowego i zamo┼╝nego,

  kontynuował ekspansję na najatrakcyjniejsze rynki Europy Środkowo-Wschodniej,

┬á rozwija┼é wielokana┼éow─ů sie─ç sprzeda┼╝y zapewniaj─ůc─ů popraw─Ö efektywno┼Ťci systemu obs┼éugi klient├│w, przede wszystkim dzi─Öki:

  • rozwijaniu bankowo┼Ťci elektronicznej oraz nowoczesnych kana┼é├│w dystrybucji opartych na technologiach mobilnych,
  • modernizacji tradycyjnych kana┼é├│w dystrybucji,
  • wykorzystaniu zewn─Ötrznych partner├│w, w tym agent├│w, po┼Ťrednik├│w oraz sp├│┼éek zale┼╝nych tworz─ůcych Grup─Ö Kapita┼éow─ů.

┬á rozwija┼é efektywn─ů Grup─Ö Kapita┼éow─ů w celu rozszerzenia mo┼╝liwo┼Ťci dystrybucji swoich produkt├│w i us┼éug.

Wzrost efektywno┼Ťci funkcjonowania Bank b─Ödzie osi─ůga┼é dzi─Öki:


;┬á lepszemu wykorzystaniu zasob├│w, w tym zdecydowanej poprawie efektywno┼Ťci funkcjonowania poszczeg├│lnych oddzia┼é├│w Banku,

┬á optymalizacji koszt├│w dzia┼éania i umiej─Ötnemu nimi zarz─ůdzaniu, w tym uwzgl─Ödnieniu mo┼╝liwo┼Ťci outsourcing'u,

┬á ochronie rentowno┼Ťci biznesowej poprzez wzrost dochod├│w pozaodsetkowych i stabilizacj─Ö dochod├│w odsetkowych,

┬á dywersyfikacji ┼║r├│de┼é przychod├│w poprzez rozszerzanie i unowocze┼Ťnianie zakresu dzia┼éalno┼Ťci Banku oraz wzrost efektywno┼Ťci zaanga┼╝owa┼ä kapita┼éowych Banku.

Celem tych dzia┼éa┼ä b─Ödzie systematyczne zwi─Ökszanie efektywno┼Ťci zatrudnienia oraz optymalne wykorzystanie zasob├│w materialnych Banku.

Dodatkowo dla zwi─Ökszenia sprawno┼Ťci oraz skuteczno┼Ťci realizacji Strategii, aktywno┼Ť─ç Banku b─Ödzie ukierunkowana na:


┬á przygotowanie Banku do wdro┼╝enia zasad adekwatno┼Ťci kapita┼éowej opartych na rozwi─ůzaniach NUK,

┬á wdra┼╝aniu nowoczesnych rozwi─ůza┼ä technologicznych i informatycznych, w tym zako┼äczenie procesu wdro┼╝enia Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz rozw├│j platformy technologicznej PKO Inteligo,

┬á efektywny rozw├│j kapita┼éu intelektualnego Banku, kt├│ry pozwoli m.in. na wzrost efektywno┼Ťci zasob├│w ludzkich.

Efekty finansowe, kt├│re PKO BP mo┼╝e osi─ůgn─ů─ç sprawnie realizuj─ůc Strategi─Ö, zapewniaj─ů uzyskanie na koniec 2008 roku:


  ROE na poziomie ok. 20%,

  relacji kosztów do dochodów (C/I) na poziomie 57%,

  wskaźnika pokrycia kosztów administracyjnych (bez amortyzacji) wynikiem z prowizji i opłat na poziomie 56%.

Opracowano w Departamencie Strategii

Historia

Historia Banku si─Öga 8 lutego 1919 roku, kiedy to dekretem Naczelnika Pa┼ästwa J├│zefa Pi┼ésudskiego powo┼éano do ┼╝ycia Pocztow─ů Kas─Ö Oszcz─Ödno┼Ťci (PKO). Pierwszemu prezesowi, Hubertowi Lindemu, uda┼éo si─Ö uruchomi─ç dzia┼éalno┼Ť─ç operacyjn─ů w skrajnie niesprzyjaj─ůcych warunkach, narastaj─ůcej inflacji i przeprowadzanej w├│wczas reformy walutowej, kt├│rej celem by┼éo wprowadzenie do obiegu polskiego z┼éotego zamiast niemieckiej marki. Bank proponowa┼é pocz─ůtkowo obr├│t czekowy i mo┼╝liwo┼Ť─ç gromadzenia oszcz─Ödno┼Ťci. Z czasem utworzono Central─Ö Banku w Warszawie oraz pierwsze oddzia┼éy lokalne - w Katowicach, Krakowie, Lwowie, ┼üodzi i Poznaniu. Kolejny prezes, Henryk Gruber, obejmuj─ůc sw─ů funkcj─Ö w roku 1928, nie musia┼é ju┼╝ koncentrowa─ç si─Ö na zadaniach organizacyjnych, lecz na rozwoju dzia┼éalno┼Ťci biznesowej. To za jego kadencji bardzo dynamicznie wzros┼éo zainteresowanie ksi─ů┼╝eczkami oszcz─Ödno┼Ťciowymi w┼Ťr├│d doros┼éych i Szkolnymi Kasami Oszcz─Ödno┼Ťciowymi (SKO) w┼Ťr├│d dzieci i m┼éodzie┼╝y. W roku 1928 liczba ksi─ů┼╝eczek wynosi┼éa 180 tysi─Öcy, a ju┼╝ w roku 1939 - 3 miliony 400 tysi─Öcy.

Wysoko┼Ť─ç zgromadzonych wk┼éad├│w (w roku 1938 si─Ögaj─ůca oko┼éo 800 milion├│w z┼éotych) plasowa┼éa PKO na pierwszym miejscu w┼Ťr├│d polskich bank├│w. Bank, dysponuj─ůc tak znacznymi funduszami, zaanga┼╝owa┼é si─Ö w finansowanie mi─Ödzy innymi budowy Centralnego Okr─Ögu Przemys┼éowego, Gdyni, dr├│g i linii kolejowych. W roku 1938 suma bilansowa PKO wynosi┼éa ponad 1,2 miliarda z┼éotych (trzecia pozycja na rynku), a wypracowany zysk przekracza┼é 6 milion├│w z┼éotych. Z kolei liczba zatrudnionych pracownik├│w wynosi┼éa oko┼éo dwa tysi─ůce os├│b. Po wybuchu wojny hitlerowskie w┼éadze okupacyjne planowa┼éy pocz─ůtkowo likwidacj─Ö PKO. Zmieni┼éy jednak zdanie, zadowalaj─ůc si─Ö znacznym ograniczeniem uprawnie┼ä i dzia┼éalno┼Ťci Banku. Cz─Ö┼Ť─ç oddzia┼é├│w zamkni─Öto, inne znalaz┼éy si─Ö na terytorium ZSRR i III Rzeszy. Znacznie zredukowano zatrudnienie. Wojna przynios┼éa ogromne straty w┼Ťr├│d pracownik├│w oraz szkody materialne, wyceniane na 80 milion├│w przedwojennych z┼éotych. W czasie powstania warszawskiego w budynku Centrali mie┼Ťci. si─Ö szpital i Komenda Okr─Ögu Warszawskiego AK. Dzi─Öki ofiarno┼Ťci i nieust─Öpliwo┼Ťci pracownik├│w ju┼╝ w
kwietniu 1945 roku Bank podj─ů┼é dalsz─ů dzia┼éalno┼Ť─ç. Przede wszystkim zatroszczono si─Ö o odbudow─Ö plac├│wek, uruchomienie Centrali w zrujnowanej Warszawie oraz stworzenie materialnych podstaw, umo┼╝liwiaj─ůcych normalne funkcjonowanie instytucji.

Prace post─Öpowa┼éy bardzo szybko, a towarzyszy┼é im intensywny rozw├│j dzia┼éalno┼Ťci operacyjnej. O ile jeszcze w roku 1946 Bank obs┼éugiwa┼é zaledwie 6 tysi─Öcy ksi─ů┼╝eczek oszcz─Ödno┼Ťciowych, to trzy lata p├│┼║niej - ju┼╝ 270 tysi─Öcy. W tym czasie zatrudnienie wzros┼éo z jednego do trzech tysi─Öcy os├│b. Na prze┼éomie
1949 i 1950 roku Pocztow─ů Kas─Ö Oszcz─Ödno┼Ťci przekszta┼écono w Powszechn─ů Kas─Ö Oszcz─Ödno┼Ťci. PKO przez wiele lat pe┼éni┼éa funkcj─Ö g┼é├│wnego banku oszcz─Ödno┼Ťciowo-kredytowego dla ludno┼Ťci. Stale udoskonalano ofert─Ö adresowan─ů do milion├│w Polak├│w, proponuj─ůc r├│┼╝ne formy oszcz─Ödzania, premiowane g┼é├│wnie deficytowymi w├│wczas dobrami trwa┼éego u┼╝ytku. W roku 1974 obs┼éugiwano ju┼╝ blisko 320 tysi─Öcy ksi─ů┼╝eczek. W tym samym roku ofert─Ö PKO wzbogacono o rachunek oszcz─Ödno┼Ťciowo-rozliczeniowy dla os├│b fizycznych, zwany popularnie ROR, a pi─Ötnastotysi─Öczna za┼éoga banku wypracowa┼éa zysk w wysoko┼Ťci 1,9 miliarda z┼éotych. W 1975 roku w ramach reformy systemu bankowego w┼é─ůczono PKO w struktury NBP, ale z zachowaniem to┼╝samo┼Ťci Banku. Jednak ju┼╝ w roku 1987 rozporz─ůdzeniem Rady Ministr├│w PKO sta┼éa si─Ö ponownie samodzielnym bankiem, tyle ┼╝e pod zmienion─ů nazw─ů - Powszechna Kasa Oszcz─Ödno┼Ťci Bank Pa┼ästwowy, i w szybko zmieniaj─ůcych si─Ö warunkach gospodarczych przyst─ůpi┼éa do ┼Üwiadczenia us┼éug typowych dla uniwersalnego banku komercyjnego.

Marian Krzak - prezes Zarz─ůdu Banku - potrafi┼é umiej─Ötnie przeprowadzi─ç t─Ö instytucj─Ö finansow─ů przez trudny okres transformacji ustrojowych. W d┼éugiej historii Banku szczeg├│lny by┼é rok 2000. Zmieni┼éa si─Ö bowiem forma w┼éasno┼Ťci tej┼╝e instytucji, kt├│ra do 12 kwietnia 2000 roku funkcjonowa┼éa jako bank pa┼ästwowy, a po przekszta┼éceniu w jednoosobow─ů sp├│┼ék─Ö Skarbu Pa┼ästwa kontynuowa┼éa dzia┼éalno┼Ť─ç ju┼╝ jako Powszechna Kasa Oszcz─Ödno┼Ťci Bank Polski Sp├│┼éka Akcyjna.

Przed okresem transformacji ustrojowej Bank prowadzi┼é tylko obs┼éug─Ö klient├│w detalicznych. W momencie prze┼éomu wielu z tych klient├│w za┼éo┼╝y┼éo w┼éasny biznes, zostaj─ůc klientami korporacyjnymi PKO Banku Polskiego. Dla Banku to ┼║r├│d┼éo ogromnej satysfakcji.

Władze Banku

ZARZ─äD BANKU


Andrzej
PODSIADŁO

Prezes Zarz─ůdu nadzoruj─ůcy Obszar
Prezesa Zarz─ůdu Banku

Kazimierz
MAŁECKI

Wiceprezes I Zast─Öpca Prezesa Zarz─ůdu
nadzoruj─ůcy Obszar Planowania, Restrukturyzacji i Rynku
Kapitałowego

Danuta
DEMIANIUK

Wiceprezes Zarz─ůdu nadzoruj─ůcy
Obszar Ryzyka i Windykacji

Sławomir
SKRZYPEK

Wiceprezes Zarz─ůdu nadzoruj─ůcy
Obszar Rynku Korporacyjnego i Usług


Rafał
JUSZCZAK

Cz┼éonek Zarz─ůdu nadzoruj─ůcy Obszar
Informatyki i Bezpieczeństwa

Jacek
OB┼ü─śKOWSKI

Cz┼éonek Zarz─ůdu nadzoruj─ůcy Obszar
Rynku Detalicznego


Zdzisław
SOKAL

Cz┼éonek Zarz─ůdu nadzoruj─ůcy Obszar
Rachunkowo┼Ťci i Rozlicze┼ä

RADA NADZORCZA

Marek
Głuchowski

Przewodnicz─ůcy Rady Nadzorczej

Urszula
Pałaszek

Wiceprzewodnicz─ůca Rady Nadzorczej

Jerzy
Michałowski

Członek Rady Nadzorczej

Jerzy
Osiatyński

Członek Rady Nadzorczej

Adam
Skowroński

Członek Rady Nadzorczej


Tomasz
E. Siemi─ůtkowski

Członek Rady Nadzorczej

Agnieszka
Winnik -Kalemba

Członek Rady Nadzorczej