Bank BPH




Dane podstawowe

Skr├│t: BPH Bank Hipoteczny SA.
Nazwa: BPH Bank Hipoteczny SA. d.HypoVereinsbank Bank Hipoteczny SA
Adres: ul. Chmielna 132/134
00-805 Warszawa
woj. Mazowieckie
Polska
Opis: Z dniem 25.11.2004 roku decyzj─ů S─ůdu Rejonowego w Warszawie, Wydzia┼é XIX Gospodarczego Krajowego Rejestru S─ůdowego HypoVereinsbank Bank Hipoteczny SA zmieni┼é nazw─Ö na BPH Bank Hipoteczny SA.

Dane dodatkowe

Oddział: Centrala
Numer banku: 189
Numer centrali: 18900002
Prezes: Irena Stocka
Rok utworzenia: 1995
Liczba plac├│wek: 50
Akcjonariat: Bank Przemysłowo-Handlowy PBK S.A. - 100%
Strategiczny akcjonariusz: Bank Przemysłowo-Handlowy PBK S.A.
Suma bilansowa (w tys. zł): 299 648 723,39 PLN (31.12.2001)
Kapitał własny (w tys. zł): 159 518 074,19 PLN (31.12.2001)
Aktywa (w tys. zł): 299 648 723,39 zł 31.12.2001 r.
Wynik finansowy netto (w tys. zł): 6 997 611,43 zł -31.12.2001 r.
Charakterystyka: Bankowo┼Ť─ç hipoteczna
od 1999 - bankowo┼Ť─ç uniwersalna

Kontakt

Email: poczta@bph.pl
Fax: (022) 656 21 88
Infolinia: 0 801 801 482
Telefon: (022) 656 29 29, 656 21 69
WWW: www.bph.pl

 

Oferta Banku

 

bank bphKONTO OSOBISTE W BANKU BPH

Konto Sezam Max - wszystkie bankomaty w Polsce za darmo!

  • najwyższe oprocentowanie na rynku od pierwszej złotówki
  • karta debetowa od ręki, przelewy przez internet 0 zł
  • 10 dniowa e-lokata nawet 3,4%
  • limit w saldzie debetowym - nawet o 20% wyższy niż masz w tej chwili
  • dostęp do pieniędzy dzięki sieci ponad 1150 bankomatów Banku BPH i Euronet


bank bph

 

bank bphKONTO MŁODZIEŻOWE W BANKU BPH

 

  • karta debetowa od ręki, przelewy przez internet 0 zł
  • dostęp do pieniędzy dzięki sieci ponad 1150 bankomatów Banku BPH i Euronet
  • dwie oferty kont: dla osób niepełnoletnich i dla studentów.


bank bph

 

bank bphPOZYCZKA HIPOTECZNY W BANKU BPH

  • maksymalna kwota pożyczki to 200 000 PLN lub równowartość tej kwoty w walutach wymienialnych
  • długi okres kredytowania do 15 lat
  • oprocentowanie stałe lub zmienne
  • waluta - PLN, CHF, USD lub EUR
  • nie wymagany wkładu własnego

bank bph

 

Wst─Öp

http://www.bph.pl/static/img/pi/logo.gif

Bank BPH stanowi jeden z wa┼╝niejszych element├│w grupy HVB w Polsce, ale r├│wnie┼╝ sam tworzy swoj─ů w┼éasn─ů Grup─Ö Kapita┼éow─ů. W jej sk┼éad wchodzi kilkana┼Ťcie podmiot├│w zale┼╝nych i stowarzyszonych oraz ponad 50 innych podmiot├│w bezpo┼Ťrednio i po┼Ťrednio powi─ůzanych z Bankiem .

Misja Banku

Bank BPH SA jest wiod─ůcym polskim bankiem uniwersalnym, koncentruj─ůcym si─Ö na obs┼éudze wybranych grup Klient├│w.

Dzi─Öki innowacyjnym technologiom i umiej─Ötno┼Ťciom pracownik├│w zapewnia on Klientom indywidualnym, przedsi─Öbiorstwom i innym Klientom instytucjonalnym nowoczesne narz─Ödzia zarz─ůdzania finansami.

Celem Banku BPH  jest uzyskanie wysokiego poziomu zaufania oraz satysfakcji Klientów i akcjonariuszy.

Bank zamierza pozosta─ç:

  • bankiem pierwszego wyboru dla zamo┼╝nych i ┼Ťredniozamo┼╝nych Klient├│w indywidualnych oraz ma┼éych przedsi─Öbiorstw
  • preferowanym partnerem dla ┼Ťrednich i du┼╝ych przedsi─Öbiorstw krajowych, jak i mi─Ödzynarodowych, w tym Klient├│w grupy HVB
    wiod─ůcym bankiem w zakresie finansowania nieruchomo┼Ťci na rynku detalicznym i komercyjnym
  • aktywn─ů i innowacyjn─ů instytucj─ů na rynkach mi─Ödzynarodowych i w zakresie operacji skarbowych
  • liderem w zakresie dzia┼éalno┼Ťci maklerskiej i zarz─ůdzania aktywami,
    ukierunkowanym na wzrost warto┼Ťci dla akcjonariuszy
  • a tak┼╝e charakteryzowa─ç si─Ö wysok─ů innowacyjno┼Ťci─ů i efektywno┼Ťci─ů obszar├│w zaplecza, w tym w szczeg├│lno┼Ťci: operacji, zarz─ůdzania finansowego oraz zarz─ůdzania zasobami kadrowymi, stymuluj─ůcymi wzrost rentowno┼Ťci

Strategia zak┼éada, i┼╝ przewagi konkurencyjne Banku wynika─ç maj─ů z:

  • silnej orientacji na Klienta: tworzenia d┼éugoterminowej lojalno┼Ťci oraz trwa┼éych relacji z Klientami docelowych segment├│w rynku
  • konkurencyjnej oferty: komplementarnej i dopasowanej do specyfiki docelowych segment├│w rynku, cechuj─ůcej si─Ö wysokim poziomem jako┼Ťci i efektywno┼Ťci procesu ┼Ťwiadczenia us┼éug
  • nowoczesnego systemu dystrybucji, ukierunkowanego na wzrost efektywno┼Ťci sprzeda┼╝y i zak┼éadaj─ůcego:
    - ogólnopolski zasięg działania
    - wykorzystanie g┼é─Öbokiej znajomo┼Ťci rynk├│w lokalnych i zastosowania modelu "multichannel management", ┼é─ůcz─ůcego funkcjonalnie sie─ç plac├│wek z kana┼éami alternatywnymi w ramach poszczeg├│lnych strategii konkurencyjnych
  • systemu zarz─ůdzania i proces├│w zorientowanych na podniesienie efektywno┼Ťci operacyjnej i rentowno┼Ťci, wykorzystuj─ůcych:
    - zorientowan─ů na Klienta i regionalnie struktur─Ö organizacyjn─ů
    - zmiany organizacyjne, s┼éu┼╝─ůce skr├│ceniu proces├│w decyzyjnych
    - innowacyjne rozwi─ůzania technologiczne w zakresie funkcji zaplecza
    - scentralizowane systemy informatyczne, umo┼╝liwiaj─ůce dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, a tak┼╝e b─Öd─ůce baz─ů dla ulepszania
  • systemu informacji zarz─ůdczej oraz nowoczesnych narz─Ödzi zarz─ůdzania ryzykiem finansowym
  • modelu zarz─ůdzania zasobami kadrowymi, wspieraj─ůcego realizacj─Ö cel├│w strategicznych i ukierunkowanego na:
    - rozw├│j kultury sprzeda┼╝y
    - stabilizacj─Ö i rozw├│j kadry
    - wdro┼╝enie nowego systemu oceny pracownik├│w i sposobu ich wynagradzania
    - redukcj─Ö koszt├│w zatrudnienia w zwi─ůzku z procesem po┼é─ůczenia Bank├│w i centralizacji wybranych funkcji.

 



.

bank na 4+

---
stopka autorska ÔÇô darmowy kurs zarabiania przez internet
http://www.jak-zarobic-przez-internet.interkursy.pl/
---

lekturnik, czw., 03/15/2012 - 16:47