Bank BPH




Dane podstawowe

Skrót: BPH Bank Hipoteczny SA.
Nazwa: BPH Bank Hipoteczny SA. d.HypoVereinsbank Bank Hipoteczny SA
Adres: ul. Chmielna 132/134
00-805 Warszawa
woj. Mazowieckie
Polska
Opis: Z dniem 25.11.2004 roku decyzją Sądu Rejonowego w Warszawie, Wydział XIX Gospodarczego Krajowego Rejestru Sądowego HypoVereinsbank Bank Hipoteczny SA zmienił nazwę na BPH Bank Hipoteczny SA.

Dane dodatkowe

Oddział: Centrala
Numer banku: 189
Numer centrali: 18900002
Prezes: Irena Stocka
Rok utworzenia: 1995
Liczba placówek: 50
Akcjonariat: Bank Przemysłowo-Handlowy PBK S.A. - 100%
Strategiczny akcjonariusz: Bank Przemysłowo-Handlowy PBK S.A.
Suma bilansowa (w tys. zł): 299 648 723,39 PLN (31.12.2001)
Kapitał własny (w tys. zł): 159 518 074,19 PLN (31.12.2001)
Aktywa (w tys. zł): 299 648 723,39 zł 31.12.2001 r.
Wynik finansowy netto (w tys. zł): 6 997 611,43 zł -31.12.2001 r.
Charakterystyka: Bankowość hipoteczna
od 1999 - bankowość uniwersalna

Kontakt

Email: poczta@bph.pl
Fax: (022) 656 21 88
Infolinia: 0 801 801 482
Telefon: (022) 656 29 29, 656 21 69
WWW: www.bph.pl

 

Oferta Banku

 

bank bphKONTO OSOBISTE W BANKU BPH

Konto Sezam Max - wszystkie bankomaty w Polsce za darmo!

  • najwyższe oprocentowanie na rynku od pierwszej złotówki
  • karta debetowa od ręki, przelewy przez internet 0 zł
  • 10 dniowa e-lokata nawet 3,4%
  • limit w saldzie debetowym - nawet o 20% wyższy niż masz w tej chwili
  • dostęp do pieniędzy dzięki sieci ponad 1150 bankomatów Banku BPH i Euronet


bank bph

 

bank bphKONTO MŁODZIEŻOWE W BANKU BPH

 

  • karta debetowa od ręki, przelewy przez internet 0 zł
  • dostęp do pieniędzy dzięki sieci ponad 1150 bankomatów Banku BPH i Euronet
  • dwie oferty kont: dla osób niepełnoletnich i dla studentów.


bank bph

 

bank bphPOZYCZKA HIPOTECZNY W BANKU BPH

  • maksymalna kwota pożyczki to 200 000 PLN lub równowartość tej kwoty w walutach wymienialnych
  • długi okres kredytowania do 15 lat
  • oprocentowanie stałe lub zmienne
  • waluta - PLN, CHF, USD lub EUR
  • nie wymagany wkładu własnego

bank bph

 

Wstęp

http://www.bph.pl/static/img/pi/logo.gif

Bank BPH stanowi jeden z ważniejszych elementów grupy HVB w Polsce, ale również sam tworzy swoją własną Grupę Kapitałową. W jej skład wchodzi kilkanaście podmiotów zależnych i stowarzyszonych oraz ponad 50 innych podmiotów bezpośrednio i pośrednio powiązanych z Bankiem .

Misja Banku

Bank BPH SA jest wiodącym polskim bankiem uniwersalnym, koncentrującym się na obsłudze wybranych grup Klientów.

Dzięki innowacyjnym technologiom i umiejętnościom pracowników zapewnia on Klientom indywidualnym, przedsiębiorstwom i innym Klientom instytucjonalnym nowoczesne narzędzia zarządzania finansami.

Celem Banku BPH  jest uzyskanie wysokiego poziomu zaufania oraz satysfakcji Klientów i akcjonariuszy.

Bank zamierza pozostać:

  • bankiem pierwszego wyboru dla zamożnych i Å›redniozamożnych Klientów indywidualnych oraz maÅ‚ych przedsiÄ™biorstw
  • preferowanym partnerem dla Å›rednich i dużych przedsiÄ™biorstw krajowych, jak i miÄ™dzynarodowych, w tym Klientów grupy HVB
    wiodącym bankiem w zakresie finansowania nieruchomości na rynku detalicznym i komercyjnym
  • aktywnÄ… i innowacyjnÄ… instytucjÄ… na rynkach miÄ™dzynarodowych i w zakresie operacji skarbowych
  • liderem w zakresie dziaÅ‚alnoÅ›ci maklerskiej i zarzÄ…dzania aktywami,
    ukierunkowanym na wzrost wartości dla akcjonariuszy
  • a także charakteryzować siÄ™ wysokÄ… innowacyjnoÅ›ciÄ… i efektywnoÅ›ciÄ… obszarów zaplecza, w tym w szczególnoÅ›ci: operacji, zarzÄ…dzania finansowego oraz zarzÄ…dzania zasobami kadrowymi, stymulujÄ…cymi wzrost rentownoÅ›ci

Strategia zakłada, iż przewagi konkurencyjne Banku wynikać mają z:

  • silnej orientacji na Klienta: tworzenia dÅ‚ugoterminowej lojalnoÅ›ci oraz trwaÅ‚ych relacji z Klientami docelowych segmentów rynku
  • konkurencyjnej oferty: komplementarnej i dopasowanej do specyfiki docelowych segmentów rynku, cechujÄ…cej siÄ™ wysokim poziomem jakoÅ›ci i efektywnoÅ›ci procesu Å›wiadczenia usÅ‚ug
  • nowoczesnego systemu dystrybucji, ukierunkowanego na wzrost efektywnoÅ›ci sprzedaży i zakÅ‚adajÄ…cego:
    - ogólnopolski zasięg działania
    - wykorzystanie głębokiej znajomości rynków lokalnych i zastosowania modelu "multichannel management", łączącego funkcjonalnie sieć placówek z kanałami alternatywnymi w ramach poszczególnych strategii konkurencyjnych
  • systemu zarzÄ…dzania i procesów zorientowanych na podniesienie efektywnoÅ›ci operacyjnej i rentownoÅ›ci, wykorzystujÄ…cych:
    - zorientowanÄ… na Klienta i regionalnie strukturÄ™ organizacyjnÄ…
    - zmiany organizacyjne, służące skróceniu procesów decyzyjnych
    - innowacyjne rozwiÄ…zania technologiczne w zakresie funkcji zaplecza
    - scentralizowane systemy informatyczne, umożliwiające dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, a także będące bazą dla ulepszania
  • systemu informacji zarzÄ…dczej oraz nowoczesnych narzÄ™dzi zarzÄ…dzania ryzykiem finansowym
  • modelu zarzÄ…dzania zasobami kadrowymi, wspierajÄ…cego realizacjÄ™ celów strategicznych i ukierunkowanego na:
    - rozwój kultury sprzedaży
    - stabilizację i rozwój kadry
    - wdrożenie nowego systemu oceny pracowników i sposobu ich wynagradzania
    - redukcję kosztów zatrudnienia w związku z procesem połączenia Banków i centralizacji wybranych funkcji.

 



.

bank na 4+

---
stopka autorska – darmowy kurs zarabiania przez internet
http://www.jak-zarobic-przez-internet.interkursy.pl/
---

lekturnik, czw., 03/15/2012 - 16:47