Inteligo - KONTO DLA BIZNESU - Konto w Inteligo.pl
1. WSTĘP
Konto firmowe daje Ci możliwość dostępu do Twoich pieniędzy przez 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca przez internet, WAP, SMS, telefon i bankomaty.
Otwarcie konta krok po kroku
|
Ważne informacje dla osób pragnących otworzyć konto firmowe:
-
Jeśli jesteś osobą fizyczną prowadzącą samodzielnie działalność gospodarczą, także w formie wolnego zawodu, przyślij pocztą potwierdzoną kopię dokumentu:
-
Zaświadczenie o numerze ewidencyjnym Regon.
-
- Jeśli składasz wniosek o otwarcie konta dla spółki cywilnej wyślij pocztą następujące dokumenty:
- Podpisane przez wszystkich wspólników pełnomocnictwo wskazujące jednego ze wspólników na umocowanego do otwarcia i dysponowania rachunkiem.
- Potwierdzoną kopię decyzji o nadaniu numeru Regon spółce (potwierdza wspólnik, który jest umocowany w pełnomocnictwie). W przypadku, gdy spółka nie ma nadanego numeru REGON, konieczne jest dostarczenie potwierdzonych przez pełnomocnika spółki kopii decyzji o nadaniu numeru REGON każdemu ze wspólników
- Potwierdzoną kopię decyzji w sprawie nadania numeru NIP spółce (potwierdza wspólnik, który jest umocowany w pełnomocnictwie).
Sposób potwierdzania kopii dokumentów:
Na froncie każdej kopii napisz oświadczenie następującej treści: "Oświadczam, iż niniejsza kopia dokumentu jest zgodna z jego oryginałem, a dane w nim zawarte są aktualne" Pod nim złóż własnoręczny podpis i przybij pieczątkę firmową. Jeśli nie posiadasz pieczątki firmowej zrób na tej samej kopii dokumentu dopisek: "Oświadczam, że nie posiadam pieczątki firmowej".
Pamiętaj, że dane zawarte w wysłanych dokumenty muszą być aktualne. Jeśli nie są one zgodne ze stanem faktycznym np.: zmienił się adres siedziby firmy, nazwa firmy, nazwisko właściciela, zanim wyślesz je do nas udaj się do odpowiedniego urzędu i dokonaj aktualizacji dokumentu.
Adres: Inteligo, ul. Wspólna 47/49, 00-684 Warszawa
2. WPŁATY PIENIĘDZY
Konto Inteligo możesz zasilać korzystając z przelewów bankowych, wpłacając pieniądze na poczcie lub w dowolnym banku oraz bezprowizyjnie we wszystkich oddziałach PKO Banku Polskiego, a także przelewając bezpośrednio swoją pensję.
3. WYPŁATY PIENIĘDZY
Pieniądze z konta możesz przelewać na inne rachunki bankowe, wypłacać w bankomatach oraz oddziałach innych banków, które mają tzw. terminale POS (większość oddziałów w większych miastach).
-
wypłaty w największej sieci bankomatów w Polsce - Klienci Inteligo mają bezpłatny dostęp do największej sieci bankomatów w Polsce, każdy posiadacz konta Inteligo może bez prowizji wypłacać gotówkę we wszystkich bankomatach PKO BP (ponad 1850 urządzeń).
-
w innych bankomatach - za pomocą karty Inteligo Visa Electron możesz wypłacać gotówkę w każdym bankomacie akceptującym karty Visa; w bankomatach sieci Euronet dostępne są również dodatkowe operacje takie jak sprawdzenie salda rachunku, mini-wyciąg z rachunku oraz zmiana PIN-u karty
-
w oddziałach innych banków - za pomocą karty Inteligo Visa Electron możliwa jest również wypłata gotówki w oddziałach innych banków, które akceptują tego typu transakcje
4. PRZELEWY i PŁATNOŚCI
Pieniądze zgromadzone na naszym rachunku w Inteligo możemy wykorzystywać dokonując różnorodnych form przelewów i płatności:
-
SMSMoney - za pomocą menu w telefonie komórkowym w sieci Plus GSM możesz, znając jedynie numer telefonu komórkowego odbiorcy, przelać pieniądze na jego rachunek
-
przelew jednorazowy - w takiej formie możesz przekazywać środki zarówno w ramach Inteligo, jak i do innych banków; przelew jednorazowy możesz zrealizować od razu po ustanowieniu lub zlecić jego wykonanie z datą przyszłą
-
zlecenie stałe - od momentu ustanowienia zlecenia, bank będzie pamiętał za Ciebie o regulowaniu płatności ze stałą kwotą i stałą datą płatności, np. czynsz,
-
płatności - lista stałych odbiorców Twoich przelewów ułatwi Ci dokonywanie powtarzających się transakcji - raz ustalona płatność będzie przechowywać dane odbiorcy tak długo, jak będzie Ci to potrzebne, Ty zmieniasz tylko datę, kwotę i opis przelewu
-
polecenie zapłaty - przy pomocy tej usługi Twoje rachunki (np. za telefon komórkowy, gaz) opłacane są przez Inteligo w porozumieniu z bankiem usługodawcy poprzez bezpośrednie obciążenie Twojego konta; nie musisz więcej pamiętać o terminach płatności, masz jednak nad nimi kontrolę bo rachunki przychodzą do Ciebie pocztą, możesz też w pewnym terminie odwołać płatność jeśli masz wątpliwości co do szczegółów rachunku
-
przelew do ZUS - jest to duże ułatwienie dla osób rozliczających się samodzielnie i prowadzących działalność gospodarczą; od przelewu jednorazowego różni się tym, że wymaga wprowadzenia dodatkowych danych.
-
QuickMoney - dzięki QuickMoney pieniądze znajdą się na innym koncie Inteligo w ciągu 1 sekundy.
Wystarczy podać numer rachunku Inteligo i kwotę. Przelew QuickMoney możesz zrealizować przez Internet, WAP, korzystając z pomocy konsultanta lub z Serwisu "Płacę SMS-em". Za przelew QuickMoney realizowany w serwisie WWW i WAP nie jest pobierana żadna opłata!
5. PŁATNOŚĆ SMSEM
Konto Inteligo proponuje swoim klientom nową usługę - płatności SMS-em. Dzięki niej posiadacze konta korzystający równocześnie
z telefonu komórkowego w sieci Plus GSM mogą w bardzo wygodny i szybki sposób dokonywać płatności i przelewów, sprawdzić saldo rachunku oraz zlokalizować
najbliższy bankomat.
Aby mieć możliwość skorzystania z najnowocześniejszej usługi płacenia SMS-em wystarczy, że posiadasz:
- konto Inteligo,
- telefon w sieci Plus GSM (obsługujący karty Plus Mega),
- nową, specjalną kartę SIM Plus Mega z aplikacją konta Inteligo,
- aktywowany serwis "Płacę SMS-em"
Jeśli spełnisz powyższe warunki, za pośrednictwem menu Twojego telefonu komórkowego będziesz miał dostęp do takich usług,
jak:
- Informacje o rachunkach (saldo i historię rachunku, blokady na rachunku, i in.),
- Płatności - przelewy na zdefiniowane wcześniej rachunki,
- SMSMoney - możliwość przekazania środków bez wpisywania numeru rachunku odbiorcy - wystarczy jego numer telefonu,
- QuickMoney - natychmiastowy przelew między kontami Inteligo
- Bankomat - gdziekolwiek w Polsce się znajdziesz masz możliwość zlokalizowania najbliższego bankomatu w sieci Euronet bądź innego bankomatu akceptującego karty Visa
- Konsultant - w ten sposób możesz się automatycznie połączyć z konsultantem Inteligo
Opłata za aktywację Serwisu "Płacę SMS-em" równa jest opłacie za Serwis SMS - 4,99 zł. Opłaty są takie same ponieważ,
podobnie jak w Serwisie SMS, będziesz otrzymywać od banku SMS-owe powiadomienie o każdej transakcji wykonanej na Twoim koncie.
Aktualnie trwa promocja - przez pierwsze 3 miesiące serwis oferowany jest dla wszystkich bezpłatnie!
Za transakcje wykonane za pośrednictwem menu telefonu komórkowego pobierane są następujące prowizje:
W ramach kont Inteligo | Poza Inteligo | |
Płatność | 0,49 zł | 1,99 zł |
QuickMoney | 0,49 zł | - |
SMSMoney | - | - |
6. KARTY
Inteligo VISA Electron firmowa jest kartą płatniczą i bankomatową. Umożliwia dokonywanie bezgotówkowych płatności na całym świecie w punktach handlowo-usługowych (sklepach, restauracjach, hotelach, stacjach benzynowych, itd.) wyposażonych w terminale elektroniczne.
Inteligo VISA Electron jest kartą debetową co oznacza, że możesz nią dokonywać zakupów do wysokości środków dostępnych na rachunku.
Przy jej pomocy możesz także wypłacać gotówkę w bankomatach akceptującym karty VISA. Jest ich w Polsce ponad 6500 i około 630 000 na całym świecie.
Kartą Inteligo VISA Electron możesz dokonywać również wypłat gotówki w oddziałach innych banków, które akceptują tego typu transakcje.
Zakupy w Internecie
Robiąc zakupy w Internecie możesz zapłacić kartą Inteligo Visa Electron firmową. Jest to pierwsza tego typu karta w Polsce.
Do każdego kolejnego rachunku, który otworzysz w ramach konta Inteligo na Twoje życzenie zostanie wydana kolejna karta Visa Electron.
7. TABELA OPŁAT I PROWIZJI
Pobierz Tabelę Opłat i Prowizji w formacie PDF
8. OPROCENTOWANIE
Oprocentowanie konta Inteligo jest wyższe niż oprocentowanie innych kont. W przeciwieństwie do lokat terminowych, na których kwota lokaty jest zablokowana, a jej zerwanie powoduje utratę całości lub części odsetek, pieniędzmi zgromadzonymi na koncie Inteligo możesz swobodnie dysponować. |
Sposób naliczania odsetek gwarantuje tym wyższy zysk, im więcej oszczędności zdecydujesz się ulokować na poszczególnych rachunkach w ramach konta Inteligo.
Stawki oprocentowania prezentowane są w stosunku rocznym. |
Oprocentowanie efektywne
Oprocentowanie efektywne to oprocentowanie uwzględniające liczbę okresów kapitalizacji odsetek w ciągu roku. Im częściej odsetki są kapitalizowane (doliczane do salda rachunku), tym oprocentowanie efektywne jest wyższe. Na kontach Inteligo odsetki są naliczane codziennie, a raz na miesiąc (w dniu otwarcia rachunku głównego) doliczane do rachunków.
Oprocentowanie progresywne
Oprocentowanie progresywne to wyjątkowy sposób naliczania odsetek, dzięki któremu Twoje oszczędności przynoszą tym większe zyski, im więcej zdeponujesz na koncie. Nie trzeba ustanawiać oddzielnej lokaty, wystarczy zdeponować na danym rachunku odpowiednio dużą kwotę, a wyższe odsetki będą naliczane automatycznie. Nie tracisz swobody dysponowania pieniędzmi, a wartość lokaty możesz bezpłatnie w dowolnym czasie podnieść lub obniżyć
9. BEZPIECZEŃSTWO
System zabezpieczeń wymaga także ostrożności z Twojej strony. Aby korzystanie z konta Inteligo było całkowicie bezpieczne, zachęcamy do zapoznania się z poniższym tekstem.
Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu swojego komputera. Stosuj odpowiednie programy zabezpieczające i pamiętaj o właściwych ustawieniach przeglądarki.
Programy zabezpieczające
Korzystając z bankowości internetowej pamiętaj o zainstalowaniu programu antywirusowego oraz zapory sieciowej (firewall). Te zabezpieczenia chronią przed atakami hakerów, blokują lub pomagają wykryć niechcianą transmisję na łączu internetowym, np. danych przesyłanych przez konie trojańskie oraz zapobiegają instalowaniu się aplikacji szpiegowskich typu spyware.
Samo zainstalowanie odpowiednich programów nie wystarcza, konieczne jest zapewnienie ich cyklicznej aktualizacji!
Ustawienia przeglądarki
Przy ustawieniach przeglądarki wybieraj zawsze środkowy albo wysoki poziom bezpieczeństwa. W ten sposób możesz zapobiec instalowaniu się szkodliwych programów (np. spyware przez przeglądarkę). Wszelkiego rodzaju wtyczki (plug-in) lub rozszerzenia przeglądarek pobieraj tylko ze stron ich producentów lub ze sprawdzonych źródeł. Nigdy nie instaluj aplikacji pochodzących z niepewnego źródła.
Więcej przydatnych informacji o ustawieniach komputera i przeglądarki znajdziesz tutaj.
Stosujemy sprawdzone systemy zabezpieczeń. Zapoznaj się z podstawowymi zabezpieczeniami konta Inteligo oraz sprawdź, na co powinieneś zwrócić uwagę, aby korzystanie z konta było całkowicie bezpieczne.
1. Wszystkie operacje po zalogowaniu się do serwisów WWW i WAP Inteligo są automatycznie zabezpieczone protokołem SSL (Secure Sockets Layer) w wersji 3.0 (najbezpieczniejsza dostępna wersja tego protokołu), wykorzystującym klucz o długości 128 bitów.
Zanim się zalogujesz:
-
sprawdź czy przeglądarka wyświetla adres: https://secure.inteligo.com.pl/
(https://secure.inteligo.com.pl/ - pojawia się podczas logowania, bezpośrednio z serwisu Inteligo, do sekcji "Moje rachunki", adres ten jest inny w przypadku logowania ze stron partnerskich sklepów oferujących usługę "Płacę z Inteligo" lub w przypadku logowania bezpośrednio do wybranego produktu, czyli tzw. logowania kontekstowego),
-
upewnij się, że przeglądarka pokazuje połączenie szyfrowane (obecność kłódki), pojawienie się kłódki w dolnym rogu okna przeglądarki sygnalizuje, że strona jest zabezpieczona certyfikatem bezpieczeństwa i połączenie jest szyfrowane,
-
sprawdź czy certyfikat, widoczny po kliknięciu w kłódkę, na pewno został wystawiony przez VeriSign dla domeny secure.inteligo.com.pl.
Jeżeli cokolwiek wzbudza Twoje zaniepokojenie, zanim się zalogujesz, zadzwoń do konsultanta Inteligo (0 800
121 121).
-
Para kluczy identyfikujących Cię jako klienta (hasło i identyfikator) jest tak zbudowana, aby uniemożliwić osobie trzeciej odgadnięcie ich brzmienia. Nigdy nie udostępniaj hasła i identyfikatora osobom trzecim, nie podawaj ich na nieszyfrowanych stronach.
-
Jednym z elementów systemu zabezpieczeń konta Inteligo jest karta kodów. Kody z karty używane są jednorazowo w celu potwierdzania większości operacji (np. dyspozycja wykonania przelewu, zmiana danych osobowych, zakup produktów), wykonywanych przez Ciebie telefonicznie, przez internet i WAP. System nigdy nie poprosi Cię o podanie kilku kodów naraz.
Poszczególne kody są ponumerowane i wydrukowane kolejno na karcie. Korzystając z konta Inteligo, spotkasz się z poleceniem typu: "Podaj kod nr 12 z karty kodów", przy czym numer kodu będzie przedstawiony w formie charakterystycznego obrazka. Aby wypełnić powyższe polecenie i potwierdzić operację, należy zetrzeć warstwę ochronną przy numerze 12 i wprowadzić odsłonięty sześciocyfrowy kod. Dzięki takiemu zabezpieczeniu niepowołana osoba nie ma możliwości podejrzenia kodu, a próba odkrycia go będzie widoczna. Zgodność kodów z Twoim identyfikatorem i hasłem jest przez nas weryfikowana. Niemożność podania kodu podczas realizacji transakcji uniemożliwia jej zakończenie. Będziemy śledzić, jak szybko zużywasz kody i odpowiednio wcześniej wyślemy Ci nową kartę. Jeżeli wykonujesz dużo operacji na koncie, możesz również sam zamówić kartę kodów w serwisie WWW (sekcja "Moje dane" -> "Karty kodów") lub kontaktując się z konsultantem Inteligo.
-
Wszystkie materiały związane z rozpoczęciem korzystania z usług Inteligo są dostarczane pocztą kurierską, w specjalnie zabezpieczonej przesyłce.
-
Sam ustalasz PIN do swojej karty. Po ustanowieniu PIN-u możesz go zmienić w dowolnym momencie przez WWW, telefon lub w bankomacie sieci Euronet. W serwisie WWW możesz zarządzać kanałami dostępu do Twojego konta. W sekcji "Moje dane" wybierając opcję "Kanały dostępu" możesz zablokować dostęp i zmienić hasło dla serwisu WWW, WAP i serwisu telefonicznego. Dodatkowo poprzez serwis WWW możesz aktywować serwisy WAP i telefoniczny, jak również nadać im nowe hasła. Dodatkowo dla każdego z serwisów dostępna jest informacja o ostatnim udanym lub nieudanym logowaniu. Pamiętaj, że pracownicy Inteligo nie znają i nigdy nie będą pytać o żadne z Twoich haseł dostępu lub PIN do karty.
-
Inteligo wysyła do Ciebie korespondencję bankową tylko i wyłącznie poprzez e-maile podpisane elektronicznie. W programie MS Outlook taki e-mail posiada specjalną dodatkową ikonę w prawym górnym rogu (wyglądającą jak stylizowana czerwona pieczęć). Wiadomości niepodpisane cyfrowo traktuj wyłącznie informacyjnie.
|
Dzięki posługiwaniu się podpisem elektronicznym masz pewność, że treść przesyłanych dokumentów nie została zmodyfikowana przez osoby nieupoważnione. Każda, nawet przypadkowa, zmiana w treści przesyłki jest sygnalizowana przez Twój komputer.
System Zarządzania Jakością stosowany przez Inteligo Financial Services S.A. 7 stycznia 2005 r. otrzymał Certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 9001:2001.
- Wersja do wydruku
- Zaloguj się lub zarejestruj by odpowiadać