Citi Handlowy – nowa jakość obsługi dla firm




Citi Handlowy przygotował nową odsłonę swojej oferty dla segmentu MSP.
Od października klienci Banku o rocznych obrotach od 0 do 75 mln zł będą
mieli do dyspozycji atrakcyjne pakiety usług oraz odmienioną, bardziej
przejrzystą stronę internetową.

Citi Handlowy dla wygody klientów uprościł segmentację firm z sektora MSP, i te
zmiany są widoczne zarówno na nowej stronie citihandlowy.pl, gdzie znajdą się
trzy sekcje „bankowość”: dla Klientów Indywidualnych, dla Przedsiębiorstw
(roczne obroty poniżej 75 mln PLN) oraz dla Korporacji (roczne obroty powyżej
75 mln PLN), jak i w ofercie pakietów. Nowe nazewnictwo pakietów nawiązuje do
kodu kolorystycznego logotypu Citi Handlowy. W ten sposób klientom zostaną
zaoferowane cztery zestawy: Przystępny Biały, Dynamiczny Czerwony, Stabilny
Niebieski oraz Elitarny Granatowy. Zmianom będą towarzyszyć działania
marketingowe, które przez ulotki poinformują o nowościach.

„Citi Handlowy od zawsze podkreśla znaczenie satysfakcji klienta w tworzeniu
rozwiązań bankowych. Również tym razem szukaliśmy takiego rozwiązania,
którego korzyści odczują klienci. Myślę, że dzięki nowej, bardziej przejrzystej
odsłonie naszej oferty dla MSP, będziemy mogli szybciej odpowiadać na
zapotrzebowanie firm – powiedział Krzysztof Łabowski, Dyrektor Departamentu
Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Citi Handlowy.

Pakiety różnią się od siebie zakresem oferowanych usług oraz wysokością
miesięcznych opłat. Każdy przedsiębiorca, niezależnie od wielkości firmy i
specyfiki jej działalności, będzie mógł wybrać najkorzystniejsze dla siebie
rozwiązanie. Począwszy od najprostszego pakietu Białego, który jest
odpowiedzią na potrzeby najmniejszych przedsiębiorstw przez pakiet Czerwony,
adresowany do firm dynamicznie rozwijających się i pakiet Niebieski, stworzony z
myślą o klientach ceniących prestiż i przywileje, aż po pakiet Granatowy dla firm
dużych i wymagających dużej elastyczności.