mBank jeszcze bardziej dostępny




mBank, zapewniając Klientom maksimum wygody, dostępny jest nie tylko poprzez kanały zdalne, ale także w 93 miastach w Polsce.

Sieć sprzedaży mBanku umożliwia w prosty i wygodny sposób korzystanie z oferty kredytowej. Dodatkowo Klienci mają tam dostęp do strony internetowej mBanku oraz mogą zadzwonić na mLinię.

W mBanku obecnie wyróżniamy trzy rodzaje punktów naziemnych:
w 15 Centrach Finansowych w największych miastach Polski można zaciągnąć także kredyt hipoteczny. Dodatkowo w warszawskim centrum przy ul. Słomińskiego powstała specjalna strefa inwestycyjna, w której będą się odbywały spotkania z inwestorami, eventy, prezentacje oraz wideokonferencje dla Klientów mBanku. Na uwagę zasługuje innowacyjna aranżacja strefy - webkioski przymocowane są do sufitu i w zależności od potrzeb mogą być opuszczane lub podnoszone, tworząc otwartą przestrzeń. W przyszłości mBank uruchomi takie strefy również w innych centrach.
w pasażach największych centrów handlowych znajdują się mKioski, w których można m.in. zaciągnąć KREDYT gotówkowy. Obecnie mBank posiada 64 mKioski, a do końca roku planowane jest uruchomienie kolejnych siedmiu.
w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców powstają także mKioski Partnerskie - posiadające taką samą funkcjonalność jak mKioski oraz gwarantujące dostęp do banku w miejscowościach innych niż centra handlowe dużych aglomeracji. Partnerzy mBanku uruchomili już 60 takich miejsc.

Rozszerzanie sieci punktów sprzedaży pozwala osiągać coraz lepsze wyniki w obszarze kredytów. Tylko w kwietniu mBank uruchomił kredyty hipoteczne na kwotę 307 mln PLN. W lipcu zanotowaliśmy rekordową sprzedaż kredytu gotówkowego w wysokości ponad 70 mln PLN, a wartość sprzedaży od początku roku wynosi 370 mln PLN - mówi Marta Szewczyk, Dyrektor Biura Sprzedaży, odpowiedzialna za consumer finance. Polacy coraz chętniej finansują swoje potrzeby, zarówno bieżące, jak i długoterminowe, korzystając z oferty szybkich kredytów gotówkowych. mBank wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów i rozwija sieć sprzedaży, by być bliżej swoich Klientów. Zgodnie z naszą misją, chcemy zapewnić Klientom maksimum korzyści oraz wygodę z korzystaniu z oferty kredytowej - dodaje Marta Szewczyk.

mBank zapewnia bankowość w zasięgu ręki, dostępną w każdym czasie i miejscu na świecie. To instytucja finansowa oferująca wielokanałowy, prosty i bezpieczny model obsługi Klientów wykorzystujący najnowocześniejsze technologie. Model oparty jest głównie na kanałach zdalnych uzupełnionych o naziemne kanały dostępu - Centra Finansowe, mKioski oraz mKioski Partnerskie. mBank wciąż pozostaje liderem innowacji na polskim rynku, a z jego usług korzysta już prawie 1,9 mln Klientów.



Tags: