Bank BGŻ: Ponad 33 tys. Pakietów dla MSP




Od sierpnia 2006 roku do chwili obecnej Bank BGŻ sprzedał ponad 33 tysiące pakietów produktowych dla klientów MSP: Firma Plan1, Firma Plan2, Firma Plan3 oraz Plan Agro. – Znacząca sprzedaż świadczy o dużej konkurencyjności jakościowej oraz cenowej – powiedziała Dorota Tomaszewska dyrektor zarządzający ds. bankowości instytucjonalnej.

W celu zminimalizowania formalności związanych z otwarciem pakietu, od 20 sierpnia tego roku Bank BGŻ uprościł dokumentację niezbędną do uruchomienia pakietu w zakresie druków, które klient wypełnia. - Mamy nadzieję, iż wprowadzone rozwiązanie będzie dodatkowym atutem i wzmocni zainteresowanie małych i średnich firm naszą ofertą – dodała Dorota Tomaszewska.

Oferta Pakietów skierowana jest do klientów o rocznych przychodach do 40 mln zł, w tym również do osób fizycznych prowadzących działalność wytwórczą w rolnictwie. Cztery pakiety, od najtańszego i obejmującego najmniejszą liczbę produktów, po najdroższy, ale bogatszy produktowo, zostały wdrożone z myślą o potencjalnych klientach, którzy ofertę w zakresie obsługi firm uznawali za niewystarczajacą. W każdym pakiecie trzon stanowi rachunek bieżący i bankowość telefoniczna oraz karta płatnicza typu Maestro Business. Z myślą o naszych klientach, którzy zakupią jeden z ww. Pakietów, dodatkowo wprowadziliśmy także możliwość zakupu innych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, tj. niższe w porównaniu do standardowej oferty banku prowizje i opłaty za przelewy, wpłaty i wypłaty gotówkowe oraz prowizje od niektórych produktów kredytowych.