Nordea Bank Polska - najlepszy bank dla klienta




Nordea Bank Polska otrzymał kolejną nagrodę. Po niedawnym pierwszym miejscu w rankingu „Przyjazny bank Newsweeka”, zajął drugie miejsce w rankingu „Najlepszy bank dla klienta”, przygotowanym przez forsal.pl, radio PIN i Expander. Oceniano przyjazność banków, a nie ich ofertę produktową.

Bank Nordea eksperci Forsal.pl docenili przede wszystkim za wysoki odsetek placówek otwartych w soboty i niedziele. Bank uzyskał maksymalną liczbę punktów także w kategoriach: bezprowizyjne bankomaty oraz liczba klientów a liczba pracowników oddziałów. Bardzo wysoko oceniono ponadto łatwość wypełniania formularzy i liczbę wpłatomatów.

Łącznie Nordea uzyskała 100,5 punktów, do zdobycia pierwszego miejsca zabrakło jej 4 punktów.

Punkty w zestawieniu były przyznawane za jakość strony internetowej i internetowego systemu transakcyjnego, czas połączenia i uzyskania informacji na infolinii, dostępność placówek, przystępność wypełniania formularzy i liczbę wpłatomatów oraz bezprozwizyjnych bankomatów. W każdej kategorii można było uzyskać maksymlanie 19 punktów, poza serwisem transakcyjnym, który był punktowany po 3 i 6 punktów za częściową lub pełną funkcjonalność.

Forsal.pl to nowe przedsięwzięcie Gazety Prawnej – codzienny dodatek o finansach, a jednocześnie finansowy portal internetowy o tej samej nazwie.