Mała czarna z mBankiem




mBank proponuje klientom nowÄ…, atrakcyjnÄ… kartÄ™ kredytowÄ… Visa Platinium

Wyróżnikami karty kredytowej mBank Visa Platinum, która pojawi się w ofercie mBanku 4 września bieżącego roku są:

* niskie oprocentowanie - 12%
* najlepszy pakiet ubezpieczeń
* wyjÄ…tkowy program rabatowy

O kartę wnioskować mogą osoby posiadające miesięczne dochody w wysokości minimum 5 tys. PLN. Opłata za wydanie karty wynosi 390 PLN, jeżeli jednak użytkownik karty dokona nią transakcji na kwotę 1000 PLN w ciągu 3 miesięcy od jej wydania, opłata zostanie mu zwrócona.

Roczny koszt używania karty wynosi 390 PLN. W przypadku klientów aktywnie korzystających z karty, bank zwraca również tę opłatę. Wysokość zwrotu zależy od kwoty transakcji wykonanych kartą:

* jeśli Klient dokona transakcji na 15 000 PLN w ciągu 12 miesięcy - otrzyma zwrot w wysokości 100 PLN
* jeśli Klient dokona transakcji na 25 000 PLN w ciągu 12 miesięcy - otrzyma zwrot w wysokości 200 PLN
* jeśli Klient dokona transakcji na 35 000 PLN w ciągu 12 miesięcy - otrzyma zwrot całej opłaty rocznej

Pragnąc zachować pozycję lidera bankowości elektronicznej, mBank podążać za swoimi klientami i rośnie wraz z nimi. Klienci mBanku to osoby dynamiczne, otwarte na nowości, pragnące samodzielnie decydować o swoich finansach. Coraz częściej są to również osoby dobrze zarabiające, odnoszące sukcesy zawodowe, a więc z zasobniejszym portfelem. mBank, wprowadzając do oferty platynową kartę kredytową, proponuje ją tej właśnie, bardzo aktywnej grupie Klientów - mówi Paweł Kucharski, Dyrektor mBanku. Kiedy mBank wchodził na rynek w listopadzie 2000 roku, potrzebna była rewolucja w finansach osobistych. mBank wystartował ze swoim innowacyjnym, a zarazem prostym modelem biznesowym w najodpowiedniejszym momencie i odniósł duży sukces. Dziś z usług mBanku korzysta prawie 1,9 mln Klientów, którzy otworzyli ponad 2,5 mln rachunków. Wartość aktywów przekroczyła 11,4 mln PLN. Po prawie ośmiu latach, rynek usług bankowych w Polsce jest w zupełnie innym miejscu. Banki rozwijają się, agresywnie konkurują o klienta. mBank od momentu powstania prowadzi otwarty dialog z Klientami, dostosowuje ofertę do ich potrzeb, a jednocześnie śledzi zmiany rynkowe i rozwija swoją ofertę tak, aby pozostać o krok przed konkurencją. W ten sposób od prawie ośmiu lat konsekwentnie realizujemy misję mBanku, zapewniając Klientom maksimum korzyści oraz wygodę w finansach osobistych - dodaje Paweł Kucharski.

Ubezpieczenia

Pakiet PLATINUM jest programem bezpłatnym dla wszystkich posiadaczy Visa mBank Platinum. Ubezpieczenie chroni nie tylko posiadacza karty, ale także jego bliskich.

Specjalnie zaprojektowany do Visy Platinum pakiet obejmuje:

* Ubezpieczenie Podróżne
* Assistance Platinum:
o Pakiet Medyczny
o Medyczna Platforma Informacyjna
o Pakiet Assistance Techniczne w Domu
o Serwis Concierge oraz Informacyjny
* Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków

Szczegółowy opis Pakietu Platinum znajduje się w Załączniku nr 1.

Unikalny Program Rabatowy

Posiadacze karty Visa Platinum mają dostęp do programu rabatowego. Program powstał w oparciu o badania ankietowe, które zostały wykonane na wybranej grupie Klientów mBanku.

Program został stworzony by używanie karty dawało Klientom jak najwięcej korzyści i przyjemności. Dobraliśmy Partnerów tak, aby dostarczyć zarówno wartościowe rabaty, jak i atrakcyjny wachlarz produktów i usług z różnych ekskluzywnych branż. Wśród Partnerów programu znalazły się jedynie firmy, które mogą pochwalić się najwyższą jakością oferty - mówi Mateusz Karewicz, twórca programu rabatowego do karty mBank Visa Platinum. Zdecydowana większość partnerów nie występuje w innych programach rabatowych - dzięki temu karta zyskała unikatowy charakter - dodaje Mateusz Karewicz.

Liczba Partnerów programu będzie systematycznie powiększana. Partnerami programu są firmy z branż wskazanych przez Klientów:

* odzież i obuwie
* czas wolny
* meble i wyposażenie wnętrz
* turystyka
* spa and wellness
* hotele i restauracje.

Pełna lista firm należących do programu rabatowego znajduje się w Załączniku nr 2.

Karty kredytowe w mBanku

Z każdym rokiem mBank dynamicznie zwiększa liczbę klientów posiadających kartę kredytową. Klienci mBanku znacznie lepiej, niż przeciętny użytkownik karty płatniczej, zdają sobie sprawę z jej funkcjonalności. Liczba transakcji bezgotówkowych wykonywanych kartami kredytowymi mBanku rośnie znacznie szybciej niż rynek kart Visa w Polsce - w mBanku tempo wzrostu wynosi 77%, podczas, gdy dla rynku ta wartość to 31% (źródło: Visa, Dane na temat kart wg stanu na dzień 31.12.2007 r.).

mBank ma już szeroką oraz atrakcyjną ofertę kart kredytowych - zarówno kart podstawowych Visa Electron, Visa Classic oraz Visa Gold, jak i partnerskich, które powstały przy współpracy z Wydawnictwem Gruner +Jahr, siecią sklepów Rossmann, operatorem Orange, Towarzystwem Ubezpieczeniowym Compensa, Euro>26 oraz Wirtualną Polską. Głównym wyróżnikiem podstawowej oferty kart kredytowych w mBanku na tle rynku jest elastyczność w doborze oprocentowania i ceny karty. Klient sam wybiera najdogodniejsze warunki jej użytkowania zgodnie ze swoimi potrzebami - jeśli chce częściej korzystać z kredytu na karcie, może wybrać niższe oprocentowanie i wyższą opłatę za wydanie karty. W przypadku, gdy spłaca zadłużenie w terminie, zapłaci mniej za kartę. Dodatkowo do stałej oferty mBank wprowadził 0% przez pierwsze 3 miesiące dla osób przenoszących kartę do mBanku.

Aby otrzymać kartę kredytowa w mBanku wystarczy spełnić jeden z poniższych warunków: posiadać pozytywną historię kredytową i stały dochód, przenieść kartę z innego banku albo posiadać status studenta lub doktoranta.

mBank, pozostając innowatorem na rynku usług finansowych, oferuje Klientom dostęp do gamy usług bankowych, ubezpieczeniowych, telekomunikacyjnych oraz inwestycyjnych. Dążeniem mBanku jest stworzenie otwartej platformy finansowej, w ramach której Klient będzie mógł swobodnie porównywać i wybierać najkorzystniejsze oferty.



Tags: