Kampania marketingowa usług Bankowości Transakcyjnej Banku BPH dla małych i średnich firm




Ruszyła kampania marketingowa promująca usługi Bankowości Transakcyjnej dla małych i średnich przedsiębiorstw w Banku BPH. Działania marketingowe prowadzone są pod hasłem: „Otwórz przed swoją firmą nowe możliwości, dotychczas dostępne tylko dla największych”.

Bankowość transakcyjna Banku BPH, od lat uznawana za jedną z najlepiej rozwiniętych w Polsce, jest odpowiedzią na potrzeby Klientów z sektora MSP. Małe i średnie firmy coraz częściej, poza klasycznymi produktami, poszukują zaawansowanych rozwiązań, które będą odpowiadały ich biznesowym potrzebom.

Bank BPH jako pierwszy na rynku w sierpniu 2008 roku zaproponował małym i średnim firmom nowoczesne rozwiązania bankowości transakcyjnej: TransCollect, TransCash, TransDebit, które pozwalają na zwiększenie efektywności i ograniczenie kosztów wykonywanych operacji.

Obecnie już ponad 1000 Klientów biznesowych (czyli firm z sektora MSP) zarządza swoimi finansami za pośrednictwem systemu bankowości internetowej BusinessNet. Do maja 2008 roku system BusinessNet był dostępny tylko dla Klientów korporacyjnych Banku BPH - obecnie jest oferowany także firmom z sektora MSP.

- Bardzo nas cieszy, że przedsiębiorcy tak pozytywnie przyjęli system BusinessNet. Docenili oni użyteczność aplikacji, wysoką ergonomię pracy w systemie, a także, jakość informacji, jaką Bank dostarcza m.in. na eWyciągach – powiedział Tomasz Ludwin, Dyrektor ds. Bankowości Transakcyjnej w Obszarze Klienta Biznesowego Banku BPH. - Z dużym zainteresowaniem spotkały się rozwiązania pozwalające na pełną automatyzację procesu realizacji zleceń poprzez integrację BusinessNet z systemami finansowo-księgowymi naszych Klientów. Bardzo dobre opinie otrzymuje także DealingNet – moduł systemu BusinessNet, w którym już ponad trzystu Klientów biznesowych zawiera on-line transakcje wymiany walut po preferencyjnych kursach zbliżonych do stawek obowiązujących na rynku międzybankowym – dodał.

Klienci korzystający z produktów bankowości transakcyjnej są obsługiwani przez Serwis Klienta Korporacyjnego - BPH BusinessLine (0 801 274 274). Mają także zapewnione wsparcie specjalistów produktowych.

Kampania marketingowa promująca dostępność usług Bankowości Transakcyjnej dla Klientów MSP będzie prowadzona w prasie codziennej i miesięcznikach branżowych oraz w Internecie. Kreację przygotowała Gruppa66 Ogilvy. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Starlink.

W lutym 2009 roku Bank BPH został wyróżniony Godłem Promocyjnym "Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców" w X edycji konkursu organizowanego przez Krajową Izbę Gospodarczą wraz z Polsko-Amerykańską Fundacją Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw. Kapituła konkursu doceniła Bank BPH za konsekwentne wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw poprzez elastyczne reagowanie na potrzeby Klienta oraz usprawnianie i wzbogacenie oferty produktowej Banku, a także pracę zespołową nakierowaną na efektywną realizację potrzeb sektora MSP.

----------------------------------

W ramach bankowości transakcyjnej Banku BPH, właściciele i zarządzający małymi i średnimi przedsiębiorstwami mogą skorzystać z następujących usług:

TransCash – usługa dedykowana dla firm prowadzących obrót gotówkowy. Klienci korzystający z TransCash mogą dokonywać wpłat gotówkowych do wrzutni nocnych oraz oddziałów Banku BPH, skorzystać z transportu chronionego lub zamówić przez Internet zasiłek gotówkowy wprost do firmy.

TransCollect – usługa adresowana do Klientów, których przedmiot działalności łączy się
z koniecznością rozliczania dużej liczby należności. Umożliwia skuteczne monitorowanie należności poprzez automatyczną identyfikację wpłat. Dzięki raportom dostępnym w systemie BusinessNet Klient jest na bieżąco informowany o dokonanych wpłatach.

TransDebit – usługa dedykowana dla firm poszukujących rozwiązań zwiększających płynność finansową. TransDebit pozwala na bezpośrednie obciążania rachunku dłużnika, ograniczając liczbę nieterminowych płatności.

Platformą integrującą produkty bankowości transakcyjnej jest system bankowości internetowej BusinessNet – jedno z najnowocześniejszych tego typu rozwiązań na polskim rynku, ułatwiające kompleksowe zarządzanie finansami firmy, a także umożliwiające błyskawiczny
i nieograniczony dostęp do produktów bankowych oraz pełną integrację z systemami finansowo - księgowymi firmy.

źródło: Bank BPH